maandag 1 juni 2009

nog een dagje in de tuin

vandaag hebben we weer hard in de tuin gewerkt.

onze moestuin wordt steeds uitgebreider. de afgelopen week is er weer het een en ander bij gekomen:
  • - pompoen (zelf gekweekt uit bewaarde pompoenzaadjes)
  • - bonen (vandaag in de grond gestopt)
  • - radijs (gekregen plantjes én zaadjes)
  • - courgette (gekregen plantjes; helaas al eentje door boaz omver gelopen)

verder staat er al sla, bietjes, rabarber en allerlei kruiden.


ik heb ook geprobeerd leeuwbekjes te verspenen; die had ik veel te dicht bij elkaar gezaaid. wat een werk!






van de week heb ik de eerste suzannes in de tuin geplant; ik ben erg benieuwd!

in de voortuin hebben we wat planten verplaatst en ook wat nieuwe planten gezet.

ik ben benieuwd hoe veel we gaan oogsten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten