woensdag 12 augustus 2009

(in) courage

misschien ken je day spring; de christelijke versie van hallmark
een amerikaans bedrijf met kaarten en andere christelijke stuff: kaarsen, t shirts, kalenders enzovoort. ik ken ze vooral van de gratis e-cards ;-)

day spring heeft deze week een nieuwe website gelanceerd: (in) courage
(het lukt me helaas niet om echt een goede afbeelding erbij te krijgen...)
het idee is een website met bemoediging; van en voor vrouwen
dat lijkt me altijd een goed idee!

op de site kun je vanalles vinden:
blogs van een aantal christelijke bloggers (waaronder één van mijn favo's Ann uit Canada)
het leuke hiervan is dat je nieuwe blogs ontdekt, nieuwe vrouwen waarmee je wellicht een klik hebt en die je verder wilt gaan volgen
topics onder dit kopje kun je de bijdragen van de bloggers per onderwerp terugvinden
shop (natuurlijk!) met bijvoorbeeld kruisen, deco, sieraden, boeken
hier is ook een link naar de website van day spring waar je natuurlijk nog veel meer kunt e-shoppen (heb ik vanuit NL nog nooit gedaan; waarschijnlijk kun je beter een NLse webwinkel bezoeken zoals yssa bijvoorbeeld)
links natuurlijk!

de site is nog in opbouw; nog niet alles is gevuld.
ik heb geen idee of ik er zelf veel van ga meemaken
maar ik wilde het in elk geval meegeven

in Nederland is niet altijd zoveel op het internet te vinden rond thema's als bemoediging, geloof, gezin; dus wellicht vind je dit een waardevolle website om het wereldwijde web wat mee te ontdekken!

in Nederland is er natuurlijk wel het blad Eva en de site van Eva
maar dat is niet super uitgebreid, en wel erg aan de EO gerelateerd.

Anne Westerduin heeft met 2 andere vrouwen recent Sestra opgericht en ik lees op hun website dat ze een website willen gaan lanceren: christenvrouwonline.nl. ik ben erg benieuwd!
je kunt je hier aanmelden voor hun nieuwsbrief als je hier meer over wilt weten.

ik ben benieuwd naar jullie favoriete websites rond onderwerpen als geloof, gezin, bemoediging!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten