zondag 21 februari 2010

zondag - veertig dagen leesrooster

ook op zondag lezen we het 40 dagen rooster.
de kinderen waren vanmorgen bij de oppas thuis; ik was alleen in de kerk.

dus hebben we vanmiddag extra tijd genomen om uit de kinderbijbel het verhaal voor de kinderclub vandaag te lezen. het is het verhaal van de roeping van mozes. sinds kort hebben we de aloude kinderbijbel van anne de vries (ben ikzelf mee opgegroeid!) en daar staat het prima uitgebreid in!

en nu is christi druk aan 't kleuren. allerlei kleuren wordt de braamstruik: natuurlijk de kleuren van het vuur, maar daartussen de wonderlijk groene blaadjes, omdat de struik niet verbrandt...

in de kerk stond vanmorgen nog steeds het prachtige houten kruis, met daarop de woorden 'slavernij' en 'bevrijding'. deze weken dat we het paasproject over de bevrijding uit egypte doen, worden we ook elke zondag er weer aan herinnerd dat Jezus ons aan het kruis bevrijd heeft. lief heeft vanmiddag even een foto gemaakt, zodat jullie het ook even kunnen zien!

boaz vond vooral de kleurplaat van de week van de schepping erg mooi; dus die is hard aan slag gegaan met een extra printje daarvan.

en de boom die wordt al voller en voller...

ik heb ook week 2 geschreven; die ga ik van de week versturen aan alle moeders die mij gemaild hebben. super al die mailtjes van gezinnen die ook dit bijbelleesrooster willen doen!
je kunt me nog altijd mailen; dan stuur ik je het rooster alsnog. je vindt vast wel een manier om de dagen van afgelopen week in te halen... mijn adres: jannekeniemeijer@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten