dinsdag 30 maart 2010

palmzondag en de maandag erna in foto's
















van jente kreeg ik foto's van hoe zij zondag met playmobil de intocht hebben afgebeeld. leuk om te zien! wij hebben zelf (nog) niet zoveel playmobil, dus ik vind het erg leuk om te zien hoe anderen het doen.
ook de omgegooide geldkisten kun je trouwens zien...

op maandag werk ik en is het papa dag. lief heeft dus
het verhaal gelezen van Jezus die de tempel leeg maakte en zorgde dat het weer een huis van vrede en gebed was. met elkaar hebben ze van touw een zweep in elkaar geknutseld. die ligt nu ook op het tafeltje.

vandaag gaat het over de zalving. al in september vond ik op de rommelmarkt een prachtig kruikje dat daarbij past en dat ik voor 10 ct meteen maar meenam ;-)

ik zal later nog foto's posten van het tafeltje hoe het er nu uitziet.

verder is er vandaag de tweede ochtend van de moederkring. daar komt ook nog wel een blogje over!

1 opmerking: