woensdag 22 september 2010

kinderblaadjes

mijn dochter geniet erg van clik!
ik denk dat ik er zeker een abonnement op ga nemen.
op zondagmiddag hebben we wat vragen van een bijbelstudie gemaakt. bijzonder wat een mooie antwoorden een meisje van bijna 6 kan geven...
en de verhaaltjes gelezen.
erg leuk!

nu las ik toevallig op de weblog van teunie luijk deze week over twee andere kinderbladen: kits en bimbam. die kende ik niet...
ze komen uit meer reformatorische hoek en daar ben ikzelf wat minder bekend.

maar het lijkt me erg leuk om er kennis mee te maken, dus ik heb van beiden een proefnummer aangevraagd.

als die er zijn en als ze gebruikt zijn, zal ik melden wat ik ervan vindt!

kennen jullie die bladen trouwens?
of andere goede ideeën voor kinderen?
ik ben wederom benieuwd naar ervaringen van anderen!

2 opmerkingen:

  1. Ik had er pas een stapeltje van de kringloop en bij de bieb waren ze afgeschreven.
    Mijn dochter is nu bijna 4 en vind het helemaal geweldig om voorgelezen te worden.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die blaadjes ken ik wel. De kits zit bij de terdege, en bimbam bij de gezinsgids, ze grijpen bij ons altijd het eerste naar die blaadjes.
    Ze zijn héél leuk hoor.
    Ben benieuwd wat jij ervan vindt.
    Groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen