zondag 12 mei 2013

vakantie is...

onder andere:

ontbijten bij de HEMA
(ik kwam om 9.40 binnen
bij de kassa ontdekten we dat mijn portemonnee nog thuis lag
met 2 kinderen op fiets en 1 in fietskar
de hele afstand nog 2x afgelegd
en om 10.01 konden we eten!)


naar de speeltuin
die eigenlijk best dichtbij is
waar we eigenlijk best vaker heen kunnen...
maar ja...


knutselen
met de leuke frutselbijbel van tirza


naar aquazoo
in leeuwarden



zelf foto's maken


smoothies drinken
deze rode, van biet / framboos / banaan vind je hier





vakantie is gewoon heerlijk!
en dan is het vast ook weer leuk
om morgen weer naar school te gaan!






2 opmerkingen:

  1. Fijn hè, vakantie! Haha ... porto vergeten. Zoiets overkomt me niet meer nu ik een porto om mijn nek heb. Zo'n tasje weet je wel. Daar doe ik alle pasjes in.

    Schitterende foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuke foto's van je prachtige kinderen

    BeantwoordenVerwijderen