zondag 26 mei 2013

vandaag was een feestdag!

twee prachtige mensen
uit onze gemeente
vertelden hun getuigenis
in de kerk!

ze kiezen voor Jezus
en vertelden hoe Hij
eerst
voor hen
er is geweest

prachtig!

het lijkt me super bijzonder om dat als ouders mee te maken

voor het ene ouderpaar was het de eerste keer
dat een kind haar geloof hardop uitsprak
voor het andere ouderpaar
de 'laatste' keer

voor beiden ontroerend

en voor ons ook


ik had wat zitten peinzen over een kadootje
boekje?
ach... ik heb zelf nog ongelezen boekjes van 15 jaar geleden...
en het zijn ook niet altijd zulke lezers

dus ik heb maar iets totaal anders gedaan
kop, schotel, ontbijtbordje
beschreven met teksten!


op het kopje een tekst over water: 

Laat wie dorst heeft bij mij komen en drinken! 

“Rivieren van levend water zullen stromen uit het hart van wie in mij gelooft,








op het schoteltje een 
tekst over eten: 
Ik ben het brood dat leven geeft,’ zei Jezus. ‘Wie bij mij komt zal geen honger meer hebben, en wie in mij gelooft zal nooit meer dorst hebben.



op het ontbijtbordje twee teksten

allereerst een prachtig citaat uit een liedje van trinity

There is room at the table

I’ve saved you a seat
The music is playing there’s plenty to eat
We will dance till the morning
United we’ll be
Admission is free and the drinks are on me
hier kun je het hele liedje luisteren

en in het midden de tekst:
wees welkom bij het feestmaal van je Heer 








een tijdje geleden kocht ik een porseleinstift
(daar blog ik nog wel es over... was leuk feestje!)

het was niet een erg moeilijk kadootje 
ik moet dan wel altijd even tijd nemen om te bedenken
welke teksten ik zou willen doen

ik hoop dat ze er nog lang van genieten! 

(en ik ga het zeker vaker doen ;-) 





3 opmerkingen:

  1. Heel origineel Janneke. ja, van zoiets kan je helemaal blij in de Heer worden. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke cadeautjes Janneke, ha ha ik weet voor wie dat ene cadeautje was.

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen