vrijdag 4 oktober 2013

deze week zag ik 1


deze week zag ik ...

mijn nieuwe boekje
in het echt!

het is nog niet uit
maar ik zag een vooruitgestuurd exemplaar
van de redacteur

en wat is het mooi!
ik vind het ringbandje erg leuk 
en handig (als je in bed schrijft)

het papier is iets dikker
maar wel goed schrijfbaar

en de kleuren zijn prachtig

en...
dan heb ik het alleen nog maar over uitvoering


natuurlijk is het ook erg leuk, grappig en bijzonder
om met een kind je te doen
je eigen kind, logeerkind, pleegkind, kringkind, buurkind, kleinkind... 

hier kun je het boekje bestellen
en de eerste tien pagina's bekijken


en ik ...
ga gauw verder met het volgende deel schrijven :-)




deze week zag ik... is een initiatief dat op dit moment uitgaat



4 opmerkingen:

  1. Oh wat mooi en bijzonder, je eigen boek! Gefeliciteerd! Ik ga snel even kijken naar de eerste 10 pagina's. Een heel fijn weekend voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. .... dat ziet er echt heel leuk uit! Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit en je maakt me nieuwsgierig naar de inhoud - ik ga ook even snuffelen bij de eerste 10 blz.
    Fijn weekend, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi! daar mag je trots op zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen