zaterdag 26 oktober 2013

weekend wensen 6


vanwege de vakantie komen de weekendwensen een dagje later ;-)

voor dit weekend wens ik je toe:

dat het je lukt om te laten liggen
wat deze week is blijven liggen
dat je niet in 2 dagen een week probeert in te halen
maar...
dat je rust neemt
en krijgt

ik wens je toe dat je 
even 2 dagen in het NU durft te weleven
niet in het verleden
(de dingen die nog niet gedaan zijn)
of in de toekomst
(de dingen die nog moeten)

jij bent er NU
en God is er NU

geniet van elkaar!



de tips voor het weekend:

om te maken: op deze website zag ik zulke leuke ideeën om met herfstbladeren te maken! zoon + man probeerden het uit, en het ziet er echt tof uit!
om te naaien: nu het weer meer regent, lijkt het mij erg leuk om altijd nog eens die zadelhoes (zelf) te maken. hier vind je bijvoorbeeld een beschrijving.
om te lezen: dit interview in het friesch dagblad met mij rond Truste!, mijn eerste (!) boek dat vorige week uitkwam!




om te scrollen: allerlei leuke DIY kadootjes, alvast voor sinterklaas, of gewoon, omdat het zo leuk is om te kijken, te maken, te geven!
om te bestellen: het heerlijke winterboek Thuis dat bij jongbloed uitkwam. het doet mij denken aan het tijdschrift flow, maar dan met meer christelijke onderwerpen. er staat ook een artikel van mij in; over fair en duurzaam leven in je winterhuis.



om te luisteren: op New Wine Zomerconferentie zongen we dit lied een aantal keer, prachtig!

Could we live like Your grace is stronger
Than all our faults and failures?Could we live like Your loveIs deeper than our hearts can fathomCould we live like this?




1 opmerking: