vrijdag 13 december 2013

weekend wensen - 12


vandaag geen wens,
maar een vraag.

ik las 'm laatst bij emily
en geef 'm graag door:

als mijn ziel tot rust is gekomen,
zou ik vaker... 



ik wens je voor dit weekend toe

dat je ziel tot rust komt

dat je ontdekt
dat het leven geen hardloopwedstrijd is
maar een wandeling

dat je op die wandeling



de Heer het tegen je laat zeggen: 
kom bij Mij
kom tot rust bij Mij

en ik wens dat 
ook voor mezelf... 


* * *

om te bidden: blijf bidden voor syrië; geef het voor zondag door aan je voorganger of gebedsteam
om te knutselen: volgens mijn internetvriendin annemarie is dit 'easy peasy' en heel erg leuk!
om te maken: van muziekpapier kun je zoveel leuke dingen maken: mijn kerstkaartengelen, of deze mooie slinger. koop gewoon bij de kringloop een oud liedboek / muziekboek / kerstliedjesboek!
om over te peinzen: heb jij met je kinderen nog over mandela doorgepraat? misschien helpt deze uitspraak erbij.
om te bakken: deze fantastisch lekkere koekjes!

om te luisteren: het prachtige magnificat van sela




1 opmerking:

  1. Wist je dat.. ik altijd uitkijk naar je weekendwensen?
    Dank je weer voor het delen.

    Mooi ja.. een wandeling! Tot rust komen bij Hem.

    BeantwoordenVerwijderen