vrijdag 21 maart 2014

weekend wensen 19

voor dit weekend
wens ik je toe
dat je wat geduld met jezelf hebt


als ik aan christelijke moeders vraag
welke vrucht van de Geest
zij wel kunnen gebruiken

noemen ze altijd: geduld!


blijkbaar is dat nog niet gemakkelijk...

gelukkig krijgen we dat
van de Geest

en mag het groeien


maar...
niet alleen geduld voor je kinderen

ook geduld met jezelf

ik hoop dat je dát
dit weekend ontvangt
een beetje...


* * *

om te maken: deze leuke neon slingers van... rietjes!
om te kijken: dit allerleukste kinderboek 'wij gaan op berenjacht'
om te upcyclen: ik kocht laatst een dure spijkerbroek voor 3 euro bij de kringloop en maakte er een nauwere pijp aan; heel prima!
om te kijken: hoe je ook op de basisschool prima een project over rembrandt kunt doen en zelfs afsluiten met een lipdub! (geen fantastische kwaliteit, gaat om het idee ;-)



en om te luisteren: een prachtig liedje uit de Passion van 2011
"geef mij nu je angst - Ik geef je er hoop voor terug"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten