dinsdag 17 juni 2014

janneke & jente

het lukt maar matigjes om
in deze prachtige juni-maand
te schrijven

en dat is niet omdat ik telkens
in de tuin zit te niksen ;-)


ik ben druk aan het werk!

ik heb namelijk een nieuwe baan!

wat ik hier doe:
schrijven over geloof & gezin

mag ik de komende tijd
professioneel gaan doen
en gaan uitbouwen

als hoofredacteur van jente

misschien ken je dat blad?
het is ENIGE (!) nederlandse blad
over geloof & gezin

en het staat boordevol
mooie interviews
goede achtergrond artikelen
grappige tips
en enthousiaste verhalen

ik vind het echt een prachtig blad

en ik heb er veel zin in
het nog bij veel meer mensen
bekend te maken!

een nieuwe baan
kost natuurlijk altijd behoorlijk wat tijd
en energie

dus dat zul je misschien merken op de jolige wereld

ik heb niet altijd tijd
en energie
voor jolige dingen

natuurlijk blijf ik schrijven
over geloof & kinderen
over geloof & mezelf
met duurzame tips
of gewoon een lekker recept
of een mooie foto

en tja...
af en toe natuurlijk wat reclame
voor een mooi product van jente
of jongbloed

maar dat overleven jullie vast wel ;-)


1 opmerking:

  1. Hé, wat leuk voor je! Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
    Geniet ervan, veel zegen. Het is denk ik ècht iets voor jou!!

    BeantwoordenVerwijderen