zaterdag 25 oktober 2014

weekendwensen 27


dit weekend is mijn wens heel simpel
ik heb last van keelonsteking & verkoudheid

dus ik wens je gezondheid!

dat de griep maar even je deur voorbijgaat
de verkoudheden overwaaien
en de koorts een blokje omgaat ;-)

ik hoop dat ik ook snel weer helemaal fit ben!

* * *

om te lezen: deze meditatie van mijn vriendin mirjam over hagar: God ziet jou
om te doen: doe je mee aan de foodbattle om verspilling tegen te gaan samen met je gezin?
om te kijken: dit grappige filmpje over een boek zonder woorden!
om te lego-en: is dit niet té leuk?!
om te knutselen: kruissteek op aardewerk
en één voor je verlanglijst: is dit niet prachtig?

en voor vandaag niet een liedje
maar een mooie quote
daar kom je het weekend hopelijk mee door!



1 opmerking:

  1. Hé mama.. het kan ook met M&M's... hoorde ik naast me toen ik je lego-linkje aanklikte.
    Hier bouwen ze allerlei machines voor knikkers. Maar voor het weekend is dit beter :)

    Beterschap! En een goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen